World, here I come

20 november 2017

IMG_0003hè hè... daar zit ik dan. Na mijn reis 2 maanden uit gesteld te hebben vlieg ik vandaag eindelijk naar Thailand. Ik zit nu bij de gate te wachten op m'n (met een kwartiertje vertraagde) vlucht. Nou een kwartiertje langer geduld kan ik nog wel opbrengen.

Net voor het inchecken ben ik nog uitgezwaaid door Justin, Rik, Michael, Barry, Nasim en natuurlijk m'n mammie. Thanks guys, altijd goed om jullie nog even geknuffeld te hebben 😍.

Ik vlieg zometeen naar Caïro, Egypte, om daar over te stappen op mijn vlucht naar Bangkok. Morgenmiddag kom ik daar rond half 1 Thaise tijd aan. Dat is 6uur later dan in ons mooie regenachtige landje. IMG_0002

Ik blijf 2 nachten in Bangkok om vervolgens naar het zuiden te gaan, lekker 'islandhoppen'. Daarna trek ik naar het noorden van Thailand. Vanuit thailand ga ik naar mijn volgende bestemming, maar welke dat is laat ik nog lekker open. Komende maanden ga ik naar Myanmar, Laos, Cambodja, Vietnam en Indonesië. Via dit blog probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Meld je aan voor de maillijst op http://www.waarisdaan.reislogger.nl of houdt mijn Facebook goed in de gaten om op de hoogte te blijven.

Groetjess!!

IMG_0001